Onze platform bestaat uit twee (2) delen, namelijk ons dashboard welke via de browser beschikbaar is en onze app welke in Google Play of de App Store te installeren is.
Wanneer je inlogt of registreert in onze app, zal je een consumenten account aanmaken. Hiermee kan je jouw eigen lidmaatschappen bij andere via Memblr aangesloten bedrijven in ontvangst nemen.
Vanuit de app kan je jouw consumenten account ook uitbreiden met een bedrijven account. Dit is bijvoorbeeld handig wanneer je zelf ook een bedrijf hebt waar je leden wilt gaan kunnen beheren. Zodra jouw bedrijf gekoppeld is aan jouw account, kan je via deze app de QR-codes van jouw klanten scannen om zo hun credits van de lidmaatschap te kunnen claimen.
Ons dashboard is beschikbaar specifiek voor bedrijven. Hier kunnen bedrijven inloggen en vervolgens hun leden en lidmaatschappen enorm uitgebreid beheren. Ook kan je hier uitgebreid de statistieken van jouw bedrijf bekijken om zo bij te sturen waar nodig is.
Met een bedrijven account kan je ook inloggen in onze app, waarna jouw bedrijf account automatisch gekoppeld wordt aan jouw (nieuwe) consumenten account. Dat is nodig omdat wij maar één app hebben voor zowel consumenten als bedrijven, en die app ook gebruikt wordt moet worden om de QR-code te kunnen scannen alvorens je credits wilt kunnen claimen.
Als er nog dingen onduidelijk zijn, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen, bij voorkeur via e-mail zodat we feedback beter terug kunnen vinden.